A kiállításon a Neringa Černiauskaitė (1984) és Ugnius Gelguda (1977) által alkotott Pakui Hardware művészpáros legújabb művei láthatóak. 2014 óta a Pakui Hardware a tőke testeken és anyagokon átívelő nyomait kutatta, miközben arra a törésre is rávilágítottak, hogy a technológiai és tudományos fejlődés sebességének miként áll ellen az anyag.

A Pakui Hardware kiállítása az automatizált társadalmakhoz kapcsolódó víziók kontextusába írja be magát. Közkeletűek ugyanis azok a fantáziák, amelyek szerint a jövő emberei majd teljes kényelmet élvezve kizárólag spirituális és kulturális tevékenységeknek szentelik magukat a testedzés és a kreativitás kultusza mellett. Ez az állapot azonban nyilvánvalóan csak egy privilegizált „poszt-munkás” osztály számára lesz elérhető, így nem is az emberekre fókuszálnak a művészek. A kiállítás figyelme sokkal inkább a nem-organikus munkásosztály-felé fordul, azon automatizált, ugyanakkor egyenruháik révén mégis organikusnak-tűnő hibridekre, amelyek emberi és gépi tulajdonságokat, gesztusokat ötvöznek és így alkotnak meg egy még ismeretlen átmeneti fajt, aminek fém teste és védőruhái alkotnak egy szintetikus egészet.